Telefoonservice voor webshops: omdat u klachten liever voor bent
Uw webshop draait op volle toeren, de bestellingen stromen binnen. En met alle drukte komen er ook meer telefoontjes. Laat u die voor wat ze zijn? Of wint u liever aan vertrouwen? Schakel een telefoonservice voor webshops in en neem uw klanten serieus.
De Nederlandse economie zit flink in de lift. De werkloosheid daalt, de koopkracht stijgt (en helaas, de files nemen toe). Het waren dan ook mooie cijfers, die het Centraal Planbureau onlangs presenteerde. Vooral de webshops zonder fysieke winkels doen het erg goed. In de eerste 11 maanden van 2016 steeg hun omzet met maar liefst 23% ten opzichte van dezelfde periode in het jaar ervoor!
Van zulke berichten worden ook wij blij. Al kleeft er volgens ons wel een risico aan zo’n flinke groei. Want stelt u zich maar eens voor: terwijl de bestellingen uw webshop binnenstromen, krijgt u steeds meer op uw bord. U bent bezig met van alles en mist dan zomaar dat ene telefoontje. En daarna nog een. En niet veel later nóg een.
Meer dan een telefoontje
Klanten zijn vandaag de dag mondiger dan ooit. Ze verwachten een snelle en goede service. Blijft die uit, dan is een klacht op social media of een website zo geplaatst. Dat is het goed recht van uw klant en uiteindelijk ook wel begrijpelijk. Maar vervelend is het wel. Voorkom die situatie en bedenk eens wat een telefoonservice voor webshops voor u kan doen.
Zo doen we bij Management Support Tilburg veel meer dan telefoontjes beantwoorden. We zijn er bijvoorbeeld ook voor verkoopadvies aan uw klant. Voor het beheer van uw mailbox en een succesvolle follow-up. We maken werk van úw service. En dat pakt goed uit, zo blijkt uit reacties van klanten van de webshops waarvoor wij werken:
“Eerst telefonisch contact. Een prettig gesprek met de dame aan de telefoon. Topservice. Geen vraag is te veel.”
“Als ik 8 sterren kon geven dan zou ik het doen. Zeer snelle en professionele communicatie.”
“Heel vriendelijke vrouw aan de telefoon, die zich verontschuldigde voor de vertraging en beloofde er meteen achteraan te gaan. Binnen 2 uur alsnog mijn product ontvangen en feedback werd ook meteen verwerkt. Uitstekende service.”