Is uw bedrijf nog goed te bereiken?

Bent u door de Corona crisis tijdelijk verminderd telefonisch bereikbaar? Onze flexibele en kleinschalige telefoonservice biedt uitkomst! Er gaat momenteel een schok door de wereld. Eén die bij heel ondernemend Nederland goed voelbaar is. Vragen over corona zijn er veel, antwoorden helaas te weinig. Ook wij weten niet waar dit naar toe gaat. Wel weten […]

Versterk via live chat de interactie met uw doelgroep

Klanten worden graag snel geholpen. Ook die van u. Hoe eerder u hun vragen beantwoordt, hoe meer u de relatie met uw doelgroep versterkt. Bied bezoekers van uw website daarom de mogelijkheid om via live chat contact met u op te nemen. Dat werkt laagdrempelig en snel, als basis voor real-time interactie.

Razendsnelle communicatie met uw doelgroep is goud waard, dat weet u als ondernemer maar al te goed. Dus staat u klanten het liefst zo snel mogelijk te woord. Zonder oponthoud, zodat diezelfde klanten merken hoe belangrijk ze voor u zijn. Een vraag van uw klant lang onbeantwoord? Met een tool als live chat is dat definitief verleden tijd.

Een professionele telefoniste luistert écht naar uw klant

U herkent het gevoel vast en zeker. Net klaar met bellen met een bedrijf vraagt u zich af: wisten ze eigenlijk wel waarvoor ik belde? Wordt dit goed opgelost? Luisteren is iets anders dan aanhoren. En juist dát onderstreept de waarde van een professionele telefoniste.

Technologie verandert onze wereld met de dag, ook in de manier waarop we met elkaar communiceren. We appen, chatten en mailen en doen dat wanneer het ons uitkomt. Erg handig allemaal, maar hoe persoonlijk zijn we nog?

Wij veranderen mee, ook op Nationale Secretaressedag

U was ‘m toch niet vergeten, die Nationale Secretaressedag? Ook vandaag is het weer zover, op de derde donderdag van april. Wat extra aandacht voor ons werk als freelance secretaresse is mooi meegenomen, vinden we bij Management Support Tilburg. Toch richten we ons liever op de inhoud. Als u het ons vraagt, loopt de moderne secretaresse mee met de veranderingen in haar vak. Grijpt ze kansen waar het kan, denkt ze mee en werkt ze zich snel in. De secretaresse anno 2017 stelt prioriteiten, begrijpt waar die voor de opdrachtgever liggen en beseft dat haar vak nog altijd mensenwerk is.

Telefoonservice voor webshops: flexibel en klantgericht

Uw webshop draait op volle toeren, de bestellingen stromen binnen. En met alle drukte komen er ook meer telefoontjes. Laat u die voor wat ze zijn? Of wint u liever aan vertrouwen? Schakel een telefoonservice voor webshops in en neem uw klanten serieus. De Nederlandse economie zit flink in de lift. De werkloosheid daalt, de koopkracht stijgt (en helaas, de files nemen toe). Het waren dan ook mooie cijfers, die het Centraal Planbureau onlangs presenteerde. Vooral de webshops zonder fysieke winkels doen het erg goed. In de eerste 11 maanden van 2016 steeg hun omzet met maar liefst 23% ten opzichte van dezelfde periode in het jaar ervoor!

Schuiven naar boven