Een professionele telefoniste luistert écht naar uw klant

Een professionele telefoniste luistert écht naar uw klant

Een professionele telefoniste luistert écht naar uw klant

U herkent het gevoel vast en zeker. Net klaar met bellen met een bedrijf vraagt u zich af: wisten ze eigenlijk wel waarvoor ik belde? Wordt dit goed opgelost? Luisteren is iets anders dan aanhoren. En juist dát onderstreept de waarde van een professionele telefoniste.

Technologie verandert onze wereld met de dag, ook in de manier waarop we met elkaar communiceren. We appen, chatten en mailen en doen dat wanneer het ons uitkomt. Erg handig allemaal, maar hoe persoonlijk zijn we nog? Juist aan de telefoon geven we iets van onszelf mee, leven we ons in en ondernemen we snel actie. Een kwestie van goed luisteren dus – ook wanneer u zelf de telefoon niet kunt beantwoorden. Vertrouw in dat geval op een professionele telefoniste.

Uw telefoniste is uw poortwachter

Met een professionele telefoniste krijgen uw klanten altijd de aandacht die ze verdienen. Een persoonlijke benadering en begrip voor elk telefoontje: juist dan blijven klanten u trouw. Een telefoniste doet meer voor u dan alleen de telefoon opnemen en bellers doorverbinden. Waar het uiteindelijk om gaat, is dat ze voor u elk telefoontje op waarde schat. Zie een professionele telefoniste dan ook als poortwachter voor uw bedrijf.

Geef uw klanten alle aandacht

Hoe dat laatste uitpakt, ervaren we bij Management Support Tilburg elke dag. We geven bellers de ruimte die ze nodig hebben, laten merken dat hun verhaal bij ons in goede handen is en geven daar de juiste opvolging aan. We herkennen de stem van wie we al eens aan de telefoon hadden en weten daardoor al snel de bijbehorende naam. En kunnen wij uw klanten niet direct helpen? Dan bellen wij ze snel terug. Tel dat alles bij elkaar op en uw klanten merken dat ze belangrijk zijn. Precies zoals u dat met uw bedrijf voor ogen heeft.

Professionele telefoniste helpt u verder

Bij Management Support Tilburg werken we voor uiteenlopende opdrachtgevers. Denk aan een makelaar, advocatenkantoor, fysiotherapeut en ondernemers met een webshop. Voor al die klanten vragen wij ons keer op keer af of wij tevreden zijn wanneer ook zij dat zijn. Het antwoord is nee. We kijken iedere dag waar het beter kan en welke extra stappen we kunnen zetten. Dat doen we op een zakelijke manier, maar net zo goed heel persoonlijk. Klanten waarderen dat. Ervaar het zelf!

Wij als uw professionele telefoniste?